Rekonstrukce tratě 160

Od pondělí 8. 9. letošního roku došlo k uzavírce viaduktu mezi Boleveckým rybníkem a Bolevcem – tzv. Myší díra – mj. námět mých prvních modulů. Během následujícího týdne byly vytrhány kolejnice v jeho blízkosti a ve středu 17. 9. byl již tento viadukt kompletně stržen a je obklopen bagry, které odtěžují násep.

2 komentáře u „Rekonstrukce tratě 160

  1. Přijde mi to jako naprosto zbytečná akce, místo roky plánované komunikace (přímé pokračování Studentské ulice) tratí, která by odvedla silniční dopravu od rekreační zóny u Boleveckého rybníka a nově vznikající obytné zóny se vyhazují peníze za nový most.
    Vím, že to platí SŽDC, na rozdíl od města resp. kraje, které by mělo platit novou silnici, ale ve výsledku jje to jedno.
    Nakonec je to podobné jako s novou silnicí okolo čističky. Tam máme pro změnu dvě paralelní cyklostezky a chodníky. Jedna vede přes starý (Masarykův) most a druhá přes nový o 50m dál po proudu. Nakonec stejně obě skončí před podjezdem vlečky do Ferony (Prioru) kde cyklistu vyplivnou do silnice rovnou na jednu z neblbějších křižovatek v Plzni. Teprve po 150 m za kruháčem pokračuje další cyklostezka kolem Boleváku. Fakt se místo cyklostezky po novém mostě (nebo lépe po starém, protože to je zajížďka) mostě nedaly tyhle dva kusy spojit?

  2. Zbytečná akce to asi je, nicméně než bude hotové propojení Studentská x Roudná x Jateční uplyne v Radbuze ještě spousta vody. Tu cyklostezku jsem pochopil tak, že na jedné straně silnice je jeden směr a na druhé straně je na opačnou stranu – proto jsou tak blízko u sebe. I když využití starého mostu jen pro jeden směr je docela směšné – oprava za několik milionů a bude se přes něj jezdit jen v jednom směru? Velmi úsměvné.
    Silnice by dále měla pokračovat – viadukt s vlečkou do Ferony by měl být snesen a na místo stávající křižovatky (fakt asi nejblbější) by měl být kruháč (další).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *